en en | ro ro

Avem nevoie de autostrazi.
Cateva date statistice. In Romania, 1 accident din 10 e produs noaptea. In Anglia, 3 din 10 se produc noaptea. In Romania, 10% accidente nocturne provoaca 93% din morti. In Anglia 30% doar 57% din totalul mult mai mic. Accidentele de noapte sunt de 40 ori mai mortale la noi. Nu sunt accidente normale, acrosaje. Sunt majoritare ciocnirile frontale, multe fatale.


soc frontal.jpg
Care ar fi explicatiile ?
1. Nu avem autostrazi, sa circuli in relativa siguranta. Sa nu poti fi omorat de soferi beti, ca Teo Peter, sau care adorm la volan, dupa ce au condus 2 nopti, ca Laura Stoica.
Sa te apuci de un tronson de autostrada iti trebuie macar 4 ani, cu fonduri disponibile pentru proiecte complexe, achizitionare anticipata a tuturor terenurilor si inceperea legala a executiei. Nu s-a facut nimic 16 ani in aceasta directie.
Din interes. Singura gasca, ca nu-i partid socialist se vede mai clar acum, care a condus tara de mai multe ori, avea alte prioritati. Sa preia tot in interes personal, la pret cat mai mic, sau gratis. Prin operatiunea Strategica Bani pentru Partid, dar si pentru Nepoti si Baroni, cu tactica delicata Ciocul Mic.
Daca se apucau de autostrazi, le-ar fi realizat cu manopera romaneasca. Minerii nu ar mai fi fost masa de manevra. Regiile autonome nu mai puteau deturna sute de milioane Euro. Poate ca unii romani n-ar mai fi plecat in Spania, de unde trimet banii, sa echilibreze bugetul. In provincie, am vazut in 2003 coada de 6 ore la casa de schimb ! Romania se Trezea cu infrastructura moderna, Amenintata de turism exponential. Atragea si investitii straine reale. Care i-ar fi maturat definitiv pe profitorii de pe piata. Aceasta idee Nu le facea nici-o placere. Votul in Parlament e elocvent.
De ce sa se schimbe ? Mai vrem sa profitam !
Pana si actualul presedinte, prin 1997 Ministru al Transporturilor, a declarat : Nu avem nevoie de Autostrazi ! Sunt prea scumpe pentru posibilitatile noastre ! Daca informatiile mele sunt corecte, in acel caz era vorba despre consilieri incompetenti, sau chiar direct interesati.

2. Multi romani conduc iresponsabil autovehicole. Exact asa cum se poarta. Drive to kill.

drive to kill.jpg

E de vina educatia primita si promovarea sistematica, tot iresponsabila in maedia, a unor modele care se remarca doar prin asta. Pseudo-supra-oameni ca Irinel Columbeanu, superimbogatit cu economiile lui taticu, trezorier al defunctului PCR (cine imparte, parte isi face), pana la alde infractori sau militieni, reconvertiti la filozofie, din zona Genica Boierica, Mischie si van Ghelie.
Inainte, parerea generala era ca femeile conduc prea retinut. Fiti atenti cum conduc acum tinere de 25-30 ani. Multe parca ar vrea sa se sinucida.

3. Unii politisti par (co)interesati ca circulatia in zona lor sa fie infecta. Tot in zona Urziceni, au mai murit in 1992, Doina si Ion Aldea Teodorovici.
In unele zone ale tarii si carnetele auto sunt luate pe Merit cash !

4. Circula masini-harburi, uzate, neintretinute, si supraincarcate. Le explodeaza cauciucurile, nu le tin franele. Dumnezeu sa te fereasca de o intalnire cu asa ceva. Un text de avertizare la :

http://www.gandul.info/2006-03-13/reportaj/700_de_dacii

Saracia, dupa distrugerea economiei in anii 1985, prin plata integrala stupida a datoriei externe, ca sa nu-l piseze bancile pe marele Conducator (Fuhrer in limba germana) va putea fi inlaturata doar prin integrarea economica, nu doar politica, in Comunitatea Europeana.

Published on March 15, 2006. 5811 views. 0 comments
 
Pages
   » Biography
   » Contact

Categories
   » World
   » Ro News
   » Personnal
   » About us
   » Photography
   » Old blog
   » Performanta

Archives
   » February 2025  (0)
   » January 2025  (0)
   » December 2024  (0)
   » November 2024  (0)
   » October 2024  (0)
   » September 2024  (0)
   » view full archives

rss