en en | ro ro

Hinghierilor de masini le convine sa castige cat mai mult, facand cat mai putin. Atrag prin cointeresare cativa politisti locali, incantati de un venit suplimentar sigur: pandesc masini modeste in zone cu lipsa cronica de locuri de parcaj, in cartierele de blocuri. La rugamintea matusii in varsta cautam un magazin in sectorul 4.

Nu am fost singurul caruia i s-a intamplat asa ceva.

http://www.gandul.info/puterea-gandului/comando-pentru-masina-mea-10682903

Sunt atat de eficaci incat, desi am lipsit de la autoturism 7 minute, in procesul verbal scrie ca am calcat 9 minute Legea, parcand la sub 25m de coltul strazii. Banuiesc ca cel la panda a chemat platforma inainte ca eu sa cobor din masinuta sotiei.

La intoarcere i-am vazut, asezau masina pe platforma. Am strigat catre cei 2 din cabina. Relaxati, au inchis geamurile. Au plecat in minutul urmator. Ajuns la sediul Hinghierilor am aflat si de ce. Conform contractului sunt 2 taxe: 248 lei pentru blocare /ridicarea masinii si alti 248 lei pentru transportul si locatia o zi. Angajatorul, principal beneficiar al super-taxelor, le interzice salariatilor sa-i ajute pe soferi sa plateasca numai o taxa.

Doar el are interesul sa ii jupoaie, de-a binelea.

Revoltator este ca politistii se fac ca NU VAD masinile peste 30 mii euro, care pot face orice. Strada mea, cu sens unic, se intersecteaza cu alta strada cu sens unic. In acea intersectie, o masina din 4 vine pe contra-sens. Cu cat sunt mai mari, mai ales. Avem un fel de democratie. Dar nu pentru catzei, doar pentru cei cu Jipane.


Published on March 27, 2013. 6093 views. 1 comment
 
Pages
   » Biography
   » Contact

Categories
   » World
   » Ro News
   » Personnal
   » About us
   » Photography
   » Old blog
   » Performanta

Archives
   » May 2024  (0)
   » April 2024  (0)
   » March 2024  (0)
   » February 2024  (0)
   » January 2024  (0)
   » December 2023  (2)
   » view full archives