en en | ro ro

Se apropie Photokina. Nu credeti in review-uri interesate :
http://www.luminous-landscape.com/reviews/cameras/Panasonic-L1.shtml
Crede si te vei mantui, scrie in scriptura. Sigur nu se refera la review-uri M.Reichmann. Lucrurile sunt altfel decat par. Sunt convins aparatul nu-i perfect, doar interesant si perfectibil. Va fi o concurenta neplacuta pentru Canon, pe care acum il doare si mai rau de la Sony si Pentax.
http://www.bloomberg.com/apps/news?pid=20601101&sid=a1tNArNUlcUU&refer=japan

Cineva trebuia sa ia atitudine. Si a luat, cu un review ce pare datorie platita fata de Canon.
1. Canon though still wears the crown in this regard. Iso Performance.
2. To see this by way of a contemporary counterpoint look through the viewfinder of a Canon 5D.
3. And that's as of this month, August 2006, we not yet seen Canon's Rebel replacement.
Mai scrie de cateva ori de modele Canon in review Panasonic. Desi in Canada, publicitate comparata este interzisa prin lege. Un singur lucru este absolut sigur : Nu scrie ca obiectivul f: 2,8 Leitz e mult peste cel (mai scump) f: 4 Canon. Rezulta din 3 fraze. Of course, the piece de resistance is the L1's provided lens. The Leica lens, that comes with the L1 body, is a jewel.
S-ar putea sa se gaseasca si cativa amatori de Bijuterii, carora sa nu le prea pese de noise.

In fotografia pe film, fotografi importanti favorizau redarea vizibila a structurii filmului. Ralph Gibson, de exemplu. Desi granulatia reduce in oarecare masura redarea detaliilor fine, are si ea merite. Realizeaza o imagine cu o structura pusa in valoare. Regulile sunt cateodata incalcate intentionat, pentru a pune in valoare o idee. Sau cand trebuie accentuata o senzatie.

Prin 1973, filmele uzuale aveau 50 Iso. Si erau prea contraste. Pe atunci, Orwo a scos NP 27, film de 27 Din, 400 Iso. Developate prost, filmele acelor ani exhibau granulatii agresive. Se gaseau pe cai ocolite si filme de 1.600 Iso. Cu un obiectiv de calitate la diafragma deschisa, chiar fotografia de noapte devenea accesibila.
Filmele kodak Rekording 2475, concepute pentru inregistrarea infractiunilor, erau aduse pentru Baietii cu ochii albastri. Lor nu li se refuza nimic. Erau vandute pe ascuns. Prea sensibile la expunere si developare, nu suportau lumini de fulger electronic, folosite de trogloditi. Aveau o latitudine de expunere enorma, cu rezultate interesante la unele imagini fara sperante.

mamaliga geam.jpg

76 Rek f2.8_8 1600.jpg

Iata crop 100% din fisier 23Mpx al filmului scanat.

76 devotiune 100.jpg

Granulatia pare scandaloasa. Dar imaginea printata la 75x50 cm este totusi de inalta calitate.
Au aparut aparatele digitale. Progresul lor este mai mult decat evident. Am vazut mariri 1,2 metri cu imagini interesante facute la 3.200 Iso pe aparat cu noise important, infierat pe preview-uri. Aratau excelent. Daca te uitai la fotografii, fara a contabiliza structura. Ma intrebam, de ce sunt asa disperati tinerii de aparitia inerenta a zgomotului digital, mult sub efectul unei granulatii medii. Un prieten, mai de varsta mea, mi-a raspuns simplu.
Nu sunt stapani. Fotografiaza de prea departe. Le e lene, sau se tem sa se apropie de subiect. Moda actuala pro superwide este si ea de vina. La postari pe net, fac crop si de 100%. Evident, nu le place sa se vada ca sunt debutanti. Nu se mai pot da mari.
Altii se iau dupa moda. Nu le place ca unele clisee digitale seamana a film. N-au aspect la moda de plastic unsuros. Desi specialistii fotografiei cu stele muzicale nu ezita sa foloseasca noise, ca sa accentueze imaginea. Vreti un exemplu de azi ? Danny Clinch.

Am remarcat pe site-uri pro. Cine ridica probleme de noise, primeste intrebarea directa. Sunteti cam diletant, nu-i asa ?

Publicat în 28 august 2006. 3571 vizualizari. 0 comentarii
 
Pagini
   » Biografie
   » Contact

Categorii
   » Lumea
   » Actualitate Ro
   » Personal
   » Noi
   » Fotografie
   » Blog vechi
   » Performanta

Arhiva
   aprilie 2021  (0)
   martie 2021  (0)
   februarie 2021  (0)
   ianuarie 2021  (1)
   decembrie 2020  (0)
   noiembrie 2020  (0)
   » toata arhiva

rss