en en | ro ro

Fascismul a institutionalizat distrugerea pe fata a fractiunilor discriminate. Comunismul a facut exact acelasi lucru, folosind vorbe mestesugite, ca sa isi ascunda scopul criminal. Cum aceasta filozofie suna bine, a avut un efect puternic asupra celor neinformati. Mai ales daca parea interesanta si la dezvoltarea lor in societate.

La apogeul regimului comunist, Epoca de Aur, anormalitatea imbibase realitatea. Elita a fost distrusa, iar selectia artificiala aducea in fata oameni de cea mai proasta calitate. O dovada buna: Nicolae Ceausescu, un primitiv, a condus Romania 34 de ani spre dezastru.

http://ro.wikipedia.org/wiki/Nicolae_Ceau%C5%9Fescu

Iar singurul lui om de incredere, Emil Bobu, era debil mintal.
O mare parte din top 300 si din conducerea tarii provin din randul aparatului comunist si se lupta din rasputeri, sa pastreze o anormalitate, care le este profitabila daca raman la putere.
Fara taxa de timbru, aparatul criminal al sistemului comunist ar putea fi chemat in judecata, iar presedintele Camerei Deputatilor, zis liberal, nu s-ar mai lauda cu matusa lui, din CC al PCR.

E de necrezut cum oamenii sunt tentati sa creada tot ce li se spune.
Mediile actuale sunt pline de natarai : un scandal a fost fluturat in ziare doritoare sa isi vanda maculatura. Papa a spus ca ortodoxia e o religie Particolara, fata de catolicism. Ce jignire ! Dar a zis in italiana, nu in romana. Jignirea vine de la traducerea gresita : in italiana, particular se spune privat, iar particolare inseamna deosebit. Da, ortodoxia este deosebita de catolicism.

Tinerii beau exclusiv bauturi cu chimicale, de la Coca-Cola sau Pepsi.
Li se face reclama si par ceva tineresc. Cati dintre ei stiu ca Coca-Cola are 1% acid fosforic, otrava puternica, pusa acolo cu unicul scop sa iti faca sete si sa mai bei. Scrie si pe eticheta, pentru cine are indoieli.
Accidentul din Ucraina, poluare cu fosfor, ne-a adus aminte cat de toxic este acidul fosforic !

http://www.expres.ro/article.php?artid=314512

Si Pepsi are acid fosforic. Nu scrie pe eticheta, in statul cu sediul firmei nu se mentioneaza fractiuni. Iar reclama lor este "The taste of a new generation". Ambele firme au de cativa ani, procese grele pentru reclama fara acoperire, care treneaza in USA.

Publicat în 23 iulie 2007. 2529 vizualizari. 0 comentarii

Adauga comentariu
*
*
*
campurile marcate cu (*) sunt obligatorii
 
Blogroll
   » Dan Dinescu
   » Cosmin Bumbutz
   » estost
   » Mihai Moiceanu
   » Dragos Lumpan
   » Dan Vartanian
   » Bucurestiul meu drag


Nikon

Pagini
   » Biografie
   » Contact

Categorii
   » Lumea
   » Actualitate Ro
   » Personal
   » Noi
   » Fotografie
   » Blog vechi
   » Performanta

Arhiva
   octombrie 2018  (0)
   septembrie 2018  (1)
   august 2018  (1)
   iulie 2018  (0)
   iunie 2018  (0)
   mai 2018  (0)
   » toata arhiva

rss