Expozitia « Veşnicia s-a născut la sat » a plecat de la MTR. Ecouri ale ei apar in reviste :
si in revista AS :
Un interviu pe Trinitas TV din 02 /02 : http://trinitastv.ro/emisiuni/talent-si-efort
Din play-list trebuie aleasa (cu next) data 02 /02 /2015. Merge cumva si la adresa:
https://www.youtube.com/watch?v=7GCCj6b35Dc&list=PLx_GBNs8AYzqlzrFToj6-Y3YUFv0fdLcp dar calitatea este mai proasta.
A fost vizitata de cunoscuti si necunoscuti, unii foarte interesati, altii mai spre neaveniti. Mi s-a pus o intrebare simpatica : « Daca le faceati pe digital, nu ieseau mai bune ? » Cateva dintre ele poate. Sigur nu toate. Fotografia digitala a maturat afacerea fotografiei pe film. Dar ea nu a anulat valoarea fotografiilor bune, facute pe film.
Dl.I.Ignat, fotograful revistei As, mi-a atras atentia asupra diferentelor majore fata de alta expozitie de fotografii : « Marea Hoinareala » cu Sorin Onisor, de la clubul MTR, montata ca decoratie sau distractie.
Toate aveau subiectul in mijloc, momentul declansarii era determinat de chemarea : « stai asa si nu misca ». Asezarea fotografiilor reproducea tiglele pe acoperis. Legaturile dintre exponate alaturate erau « sublime », lipseau cu desavarsire.
Puteau fi taiate oricum. Nici-una nu avea subiectul tangent la 4 laturi ale cadrului. Nici-una nu era spontana. In rest totul era « perfect », un « triumf » al tehnicii fotografice, cu poze clare, corect expuse, desi multe vizibil intamplatoare.
Domnul M.Oroveanu, fie-i memoria binecuvantata, sustinea ca intr-o expozitie important este discursul cursiv. Conexiunile dintre exponate aprind imaginatia si privitorul poate participa activ la parcurs.