en en | ro ro

Ceasul a sunat la 4. M-am imbracat buimac, am mancat ceva si am chemat un taxi. Am remarcat ca frana puternic la verde. Mi-a spus ca sunt nebuni care trec noaptea pe rosu cu viteza maxima ! Baieti Buni vor sa se scalde in adrenalina, pana cand le iese pe nas.

La Munchen, am schimbat Airbus cu Bombardier. Zborurile regionale zboara mai mult pe Bombardier, cu dimensiuni reduse ; nu incap in picioare ! Am ajuns la Toulouse. Aici criza nu s-a simtit. Industria alimentara nu le-a fost afectata. Iar industria aviatica europeana a profitat de criza. Pe aeroport am vazut multe Airbus Belouga si 2 Antonov 124.

Cursa de avion era duminica, iar casa la Perpignan era disponibila de luni. Am luat bilete dus-intors, cu oprire pentru o noapte in Carcassonne. Am plecat din gara Matabiau; Ucide Taurul, in langue d'Oc. Am dormit in minunantul Carcassonne, cu o cetate medievala gen Sighisoara la patrat. A fost construita initial de romani.

Aici traiau catharii ; isi spuneau poporul pur. Mi-a placut berea lor traditionala.
Am calatorit cu trenul prin zona. Trenurile regionale iau si biciclete, fara taxa, daca nu sunt aglomerate. Zona este inconjurata de marais salants, zone unde apa marii se evapora la soare, dand o sare de buna calitate. Unele balti erau pline de colonii de flamingo roz, cu miile. Cele mai mari erau folosite de turisti ; faceau ascensiuni cu parapanta, trasi de barci cu motoare mari. Am ajuns la Perpignan, zis buricul pamantului.

De la casa la gara faci 10 minute pe jos, chiar cu valiza, daca stii drumul.
La intoarcere am avut 14 ore de drum : 2 trenuri, 2 avioane si cu pauzele dintre ele.
Avionul aterizeaza la Munchen.
Se vad cochete ferme bavareze, la fiecare 4 case cate o padurice, la 12 case un codrulet. Totul e verde si ingrijit, fara urme de parloaga. Sunt nemti.

Aveam plecarea de la poarta H.20. Cand am ajuns, se imbarcau pentru Londra.
Am fost frapat de numarul impresionant de europeni cu sotii asiatice, peste 25% !
In curand planeta va deveni un melting pot. Nu e nimic rau in asta.

La Otopeni am chemat un taxi, Fly-taxi au tarife mult mai mari si unele te ard noaptea.
Am chemat la Meridian cu cel mai simplu numar : 021.9444. Vine in 12 minute, imi spune dispecera la telefon. Am asteptat 18 minute in ploaie. Pana la urma am luat un Perozzi care astepta. Si acest sofer frana violent noaptea la stopurile pe verde !

Sunteti de acord ca o parte din politie primeste leafa degeaba ?