en en | ro ro

Hinghierilor de masini le convine sa castige cat mai mult, facand cat mai putin. Atrag prin cointeresare cativa politisti locali, incantati de un venit suplimentar sigur: pandesc masini modeste in zone cu lipsa cronica de locuri de parcaj, in cartierele de blocuri. La rugamintea matusii in varsta cautam un magazin in sectorul 4.

Nu am fost singurul caruia i s-a intamplat asa ceva.

http://www.gandul.info/puterea-gandului/comando-pentru-masina-mea-10682903

Sunt atat de eficaci incat, desi am lipsit de la autoturism 7 minute, in procesul verbal scrie ca am calcat 9 minute Legea, parcand la sub 25m de coltul strazii. Banuiesc ca cel la panda a chemat platforma inainte ca eu sa cobor din masinuta sotiei.

La intoarcere i-am vazut, asezau masina pe platforma. Am strigat catre cei 2 din cabina. Relaxati, au inchis geamurile. Au plecat in minutul urmator. Ajuns la sediul Hinghierilor am aflat si de ce. Conform contractului sunt 2 taxe: 248 lei pentru blocare /ridicarea masinii si alti 248 lei pentru transportul si locatia o zi. Angajatorul, principal beneficiar al super-taxelor, le interzice salariatilor sa-i ajute pe soferi sa plateasca numai o taxa.

Doar el are interesul sa ii jupoaie, de-a binelea.

Revoltator este ca politistii se fac ca NU VAD masinile peste 30 mii euro, care pot face orice. Strada mea, cu sens unic, se intersecteaza cu alta strada cu sens unic. In acea intersectie, o masina din 4 vine pe contra-sens. Cu cat sunt mai mari, mai ales. Avem un fel de democratie. Dar nu pentru catzei, doar pentru cei cu Jipane.


Publicat în 27 martie 2013. 3653 vizualizari. 1 comentariu

Adauga comentariu
*
*
*
campurile marcate cu (*) sunt obligatorii
 
Pagini
   » Biografie
   » Contact

Categorii
   » Lumea
   » Actualitate Ro
   » Personal
   » Noi
   » Fotografie
   » Blog vechi
   » Performanta

Arhiva
   iunie 2019  (0)
   mai 2019  (0)
   aprilie 2019  (0)
   martie 2019  (0)
   februarie 2019  (0)
   ianuarie 2019  (0)
   » toata arhiva